Mac+Iomega+Lightroom

Köpte en Mac Pro efter mycket funderande efter att ha haft PC sedan 20 år. En kvalitativt bra produkt med ett väl utvecklat operativsystem! Vad kan man mer begära. 8900:- på Elgiganten för en 13 tum, i5 processor, delikat design! Återkommer när jag prövat produkten fullt ut. Jag glömde ...köpte även ett foptoprogram! Adobe:s Lightroom och två IOMEGA portabla hårddiskar på 1 tb var som jag seriekopplar via Firewire. Det blir en högklassig kombination för mängder med RAW bilder som jag lägger utanför datorn o backar upp via den andra hårddisken. Test kommer senare med mer intryck.

Kommentarer
Postat av: Snålänningen

Nu är jag ingen höjdare på det här med datorer. men 8900 låter billigt för att vara mac:P

2011-09-28 @ 09:41:08
URL: http://snalanningen.se
Postat av: Thomas Ahrndt

Ja, El Giganten hade ett helgpris som jag nappade på/Th

2011-09-29 @ 19:42:16
URL: http://fokusekonomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0